Monday, September 2, 2013

Mengiring Menteri di Majlis Sambutan 50 Tahun Muzium Negara

Salam, sekali lagi kedai warisan di jemput bersama-sama teman-teman lain untuk menghadiri dan menjadi pengiring oleh pihak Muzium Negara sempena Majlis 50 Tahun Hari Muzium Negara.

Pihak Kedai Warisan berasa berbesar hati, di atas jemputan tersebut oleh pihak Muzium Negara sendiri. Dengan lebih teruja di hati ini bila kami dapat tahu apabila kami bakal mengiring menteri perlancongan dan kebudayaan malaysia YB Dato' Seri Mohamed Nazri bin Abdul Aziz. agak gugup dan gementarlah juga kami ni, tapi kerana kan tugas yang di amanahkan kami menerima jua dengan hati yang kental demi memartabatkan warisan budaya ini.

Sekilas bahasa, biarlah gambar yang berbicara. selamat melihat gambar sebagai coretan kami buat anda.

Saya bersama-sama Teman dan sahabt busana yang lain

Kumpulan Gendang Silat Kedah turut bersama-sama di majlis yang bersejarah ini

Sahabat membawa duit mas,perak dan gangsa duit Muzium Negara

Sabar menanti Kehadiran YB kita

YB Dato' Seri Mohamed Nazri bin Abdul Aziz bersama pengarah Muzium Negara Dato' Ibrahim

Saya dan sahabat-sahabat busana

saya dan sahabat memegang duit Muzium Negara

saya mempersembahkan silat sembah

sahabat saya tuan Mohd Jasiman mempersembahkan tari silat beliau

Saya membawa Setem Muzium yang bakal dilancarkan oleh YB Dato' Seri Mohamed Nazri bin Abdul Aziz



Sesudah habis acara